Podaci su najveća prednost za svaku tvrtku. Mogu pomoći poduzećima da bolje razumiju svoje klijente. Također poboljšavaju njihove reklamne kampanje i personaliziraju njihov sadržaj. Međutim, tim pogodnostima ne možete pristupiti bez odgovarajućih alata za analitiku i izvješćivanje.
Iako neobrađeni podaci imaju puno potencijala, poduzeću je potrebna i analitika podataka i izvješćivanje. Ovaj članak će objasniti zašto su alati za analitiku i izvješćivanje neophodni. Također ćemo vidjeti kako ih tvrtke mogu koristiti za poboljšanje svojih performansi. Ali prije toga, shvatimo razliku između analitike podataka, izvješćivanja i slikovnog prikaza.
Koja je razlika između analitike podataka i alata za izvješćivanje za vizualizaciju?
Analitika podataka odnosi se na ispitivanje skupova podataka kako bi se zaključile informacije koje sadrže. To je tehnika koja omogućuje tvrtki da uzme neobrađene podatke kako bi iz njih izvukla vrijedne uvide.
Vizualizacija podataka je pojam koji se koristi za predstavljanje podataka kroz tipičnu grafiku. Koristi grafikone, dijagrame, animacije i infografike za predstavljanje podataka. Ovi vizualni elementi prikazuju informacije koje komuniciraju složene podatkovne poslove. Također prikazuje uvide temeljene na podacima koje je lako shvatiti.
Izvješćivanje o podacima je proces prikupljanja i oblikovanja neobrađenih podataka. Također uključuje prevođenje u jasan format za procjenu tekućeg učinka. Ti se podaci zatim mogu koristiti za odgovaranje na osnovna pitanja o stanju poduzeća.
Zašto su alati za analitiku i izvješćivanje o vizualizacijama ključni za tvrtke?
Što je analitika podataka?
Analitika podataka općenito se koristi kako bi pomogla tvrtkama da bolje razumiju svoje klijente. Također pomaže u personalizaciji sadržaja i stvaranju strategija sadržaja. Uz analitiku, tvrtke procjenjuju svoje oglasne kampanje i razvijaju proizvode. Općenito, tvrtke koriste analitiku podataka kako bi poboljšale performanse i poboljšale svoju vrijednost. Podaci mogu uključivati povijesne ili nove informacije koje tvrtke dobivaju za određenu inicijativu.
Primjer analitike podataka je segmentacija. Koristi se za segmentiranje publike po različitim demografskim skupinama i analizu stavova i trendova. Tvrtke tada mogu proizvesti konkretnije, točnije i pravednije snimke javnog mnijenja.
Što podrazumijevamo pod vizualizacijama podataka?
Vizualni prikazi podataka ključni su za tvrtke koje žele jasno i učinkovito komunicirati informacije. To je napredan korak u analizi podataka i znanosti o podacima. Prema izvješću Vitalyja Friedmana (2008.), poslovne grupe koriste vizuale podataka. Koriste ga kao bitnu komponentu asertivne veze. Vizualni prikazi čine istraživanje i analizu podataka učinkovitima i bržima. To čini kombiniranjem značajki koje su ugodne i prilagođene korisnicima.
Najbolji primjer prikazivanja podataka je izrada proračuna institucije. Proračunski brojevi koji su inače nejasni i teški mogu se učiniti jednostavnim i probavljivim pomoću vizuala podataka. To se zatim može dostaviti članovima kako bi se proračun bolje procijenio.
Zašto je izvješćivanje o podacima važno?
Izvještavanje o podacima ključno je pri mjerenju napretka svakog područja poslovne grupe. Informira o profesionalnim odlukama i svakodnevnim stvarima u bilo kojoj tvrtki. Izvješće o podacima također je bitno za određivanje prioriteta poslovnih zadataka. Govori gdje bi tvrtka trebala potrošiti najviše svog vremena i resursa i što treba više pažnje.
Najbolji primjer izvješćivanja o podacima je poslovna inteligencija (BI) u zdravstvu. Uz njenu pomoć, liječnici mogu spasiti živote pružajući učinkovitiju skrb za pacijente.
Nakon što znate zašto su analitika podataka, izvješćivanje i vizualni elementi ključni za poslovanje, pokušajmo shvatiti kako tvrtke mogu poboljšati svoje procese pomoću alata za analitiku i izvješćivanje.
Kako alati za analitiku i izvješćivanje mogu poboljšati poslovne procese?
Alati za analitiku i izvješćivanje softverski su programi koje tvrtke koriste za prikupljanje, izvješćivanje i prikaz podataka. Ovi alati za izvješćivanje omogućuju tvrtkama da prikažu podatke koji su lako razumljivi.
Alati za izvješćivanje i analitiku ključni su jer pomažu tvrtkama u prikupljanju i organiziranju podataka. Ovi alati također generiraju vizualne podatke za prikaz u različitim poslovnim odjelima koji su od vitalnog značaja za informirane poslovne odluke. Štoviše, ovi alati za izvješćivanje o podacima olakšavaju analizu podataka. To je zato što mogu prikupljati podatke i generirati izvješća u skladu s tim
Dakle, zaključak je da ako tvrtka implementira učinkovito izvješćivanje i analitiku, to će povećati kontakt s klijentima i prinos. Pravovremenost i točnost također će se poboljšati. Također će pomoći u stvaranju održivog okruženja u kojem menadžment može donositi informirane odluke. Nadalje, također će podići poslovanje na novu razinu.
U nastavku pročitajte 3 glavne prednosti alata za izvješćivanje i analitiku.
Koje su glavne prednosti alata za analitiku i izvješćivanje za poslovanje?
Maksimalni prinos
Ako tvrtka želi ostati produktivna, mora biti fleksibilna kako bi usvojila promjene u industriji. Jedna od takvih prilika je zadovoljavanje jedinstvenih potreba ciljanih skupina potrošača. Da bi se to postiglo, tvrtkama je potreban sustav inventara i financijskog izvještavanja koji podržava ovu ideju. Također su im potrebne brze i relevantne informacije za upravu. Dakle, sve to nije moguće bez učinkovitog sustava izvješćivanja.
Povećana pravodobnost
Nakon što se podaci prikupe, primarna briga tvrtke je njihova prezentacija. Prezentacija je obično namijenjena vlasnicima tvrtki i donositeljima odluka. Ovo mora biti promišljeno i pronicljivo. Ako nije u jasnom obliku, postoji velika vjerojatnost da kritične informacije ostanu bez nadzora. Kako bi to izbjegle, mnoge se tvrtke okreću alatima za analitiku i izvješćivanje. Ovi alati pomažu u upravljanju analitikom dok generiraju trenutna izvješća za donositelje odluka.
Visoka točnost
Tvrtka zna da planiranje, predviđanje i proračun ovise o točnosti informacija. Ako informacije nisu točne, nije mudro razmišljati o važnim odlukama. Međutim, ako poduzeće ima sustav izvješćivanja koji pruža i relevantne i točne informacije, njegove će odluke biti ispravne.
Tražite li najbolje alate za analitiku i izvješćivanje za svoje poslovanje? Probajte Yellowfin!
Yellowfin je jedan od najboljih resursa za rješavanje složenosti podataka automatizacijom, pripovijedanjem podataka, zajedničkim naporima i nadzornim pločama temeljenim na akcijama. Jednostavan je za korištenje i omogućuje korisnicima da vide, razumiju i učine više sa svojim podacima.
Jedna od glavnih prednosti Yellowfina je cijeli tijek rada analitike. Od povezivanja do pripreme podataka do izrade nadzornih ploča i upravljanja izvješćima, Yellowfin pokriva sve. Jednako je dobar u vizualima podataka kao i u izvještavanju i analitici. Yellowfin omogućuje tvrtkama stvaranje zapanjujućih vizualnih prikaza.
Ti se vizualni elementi zatim koriste za izradu uvjerljivih nadzornih ploča, priča o podacima i zaslona. Također omogućuje tvrtkama da vide i razumiju trendove, obrasce i odstupanja u svojim podacima.
Ispod je nekoliko najboljih proizvoda Yellowfina koji mogu pomoći u poboljšanju bilo kojeg poslovnog učinka.
- Nadzorne ploče
- Automatizirano praćenje poslovanja
- Pripovijedanje podataka
- Ugrađena analitika
- Priprema podataka
- Vizualizacija podataka
- Mobilni BI
Jeste li se već odlučili? Isprobajte Yellowfin na svojim podacima već danas, besplatno sljedećih 30 dana. Što vas sada može spriječiti u razvoju vašeg poslovanja?